avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

h km/h:

Pętla po Górach Izerskich

Poniedziałek, 20 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 1

Nie mogłem zacząć inaczej jak od wizyty w Jizerce, najbardziej jak dla mnie klimatycznej osadzie w tej części Sudetów.
Cały dzień spędzony na odkrywaniu nieznanych zakątków tych gór, wszystko z dala od ruchliwych dróg, cywilizacji i wszelkich problemów.
Szklarska Poręba Jakuszyce © ventoux

Hala Izerska © ventoux

Jizerka © ventoux

Jedna z wielu dróg w Górach Izerskich © ventoux

Widok na Hejnice z magistrali rowerowej w czeskiej części Gór Izerskich © ventoux

Czeskie schronisko Nova Louka © ventoux

Jizerka raz jeszcze z innej perspektywy © ventoux

Droga przez tzw. Samolot w polskiej części Izerów © ventoux

Skrawek Karkonoszy widziany spod nieczynnej kopalni kwarcu Stanisław w Górach Izerskich © ventoux