avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Wrocław-Szklarska Poręba

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 2

Majowy i rowerowy urlop zaczynam podróżą na dworzec w Gliwicach przez rozkopane ślaskie drogi... zarówno w Zabrzu jak i w Sośnicy czekają na mnie objazdy które mocno wydłużają dojazd i przez które ledwo zdążam na pociąg. Po 10 wysiadam jednak we Wrocławiu by na początek zmierzyć się z największym wyzwaniem dnia czyli wydostaniem się z miasta!:) Przygotowałem się do tego solidnie korzystając nawet z funcji streetview Google, lecz nie obyło się bez małych pobłądzeń...
Połowa dzisiejszej trasy tak mniej więcej do Jawora przebiega bardzo szybko na co wpływ ma przede wszystkim wiatr ze wschodu wiejący w plecy i idealna tego dnia pogoda. Za Jaworem tempo spada, wjeżdzam najpierw w niezwykle malownicze Pogórze Kaczawskie a potem już w same Góry Kaczawskie. Od tej strony Karkonosze robią duże wrażenie podobnie jak i długi zjazd do Jeleniej Góry. Przed Szklarską Porębą jeszcze tylko konkretna ścianka po tym jak skracam sobie dojazd do miasta zjeżdzając z głównej drogi i jestem na miejscu!