avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Zakopane-Kraków

Sobota, 27 kwietnia 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 0

Nie lubię nigdy wracać taką samą drogą, więc wymyśliłem sobie powrót z Zakopanego przez Kraków. Oczywiście jazda "zakopianką" nie wchodziła w grę, tym bardziej, że jest wiele dużo bardziej malowniczych dróg i przede wszystkim spokojniejszych. Było zatem dużo zjazdów przed Bukowiną Tatrzańską, były owce tarasujące drogę gdzieś przed Pieninami, była malownicza jazda przełomem Dunajca, była terenowa przeprawa przez Beskid Wyspowy, było Pogórze Wielickie. Ale żeby nie było tak różowo to gdzieś przed Krakowem musiałem także znosić obecność wszelakiego buractwa w swoich starych pojazdach najcześciej marki VW Golf i BMW w ilościach hurtowych.