avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Żywiec-Zakopane

Czwartek, 25 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 4

Na początek dojazd koleją do Żywca, Koleje Śląskie może nie robią problemów z przewozem rowerów jednak wiele relacji nie jest kompletnie przystosowana do ich przewozu, cała drogę stoję z rowerem w wąskim przedsionku... Z Żywca droga standardowa aż do bólu, przez Korbielów i brzegi jeziora Orawskiego, za Chochołowem postanawiam sobię trochę ją jednak urozmaicić i skręcam na Dzianisz. Droga trudniejsza lecz atrakcyjniejsza widokowo, po paru kilometrach wyprowadza mnie praktycznie na samą Gubałówkę. Tam oczywiście postój i podziwianie panoramy Tatr i Zakopanego. Miasto o tej porze roku tuż przed majówką wyjątkowo opustoszałe, pierwszy raz udało mi się rowerem przejechać wzdłuż Krupówek!
Kwaterę wybrałem sobie w najwyżej położonej dzielnicy Zakopanego-Cyrhli, więc po zjeżdzie z Gubałówki do centrum znowu czeka mnie niemały podjazd, nie ostatni zresztą bo popołudniu wybrałem się jeszcze do Doliny Chochołowskiej zobaczyć kwitnące krokusy.
Babia Góra nad wodami j.Orawskiego © ventoux

Tatry i Zakopane z Gubałówki © ventoux

Krokusy w Chochołowskiej © ventoux
Kategoria >100km, góry

ventoux
| 20:13 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Śledzę wątek na forum i poniekąd z niego dowiedziałem się o tej drodze przez Dzianisz, polecam bo jest widokowo atrakcyjna, a, że do tego momentu będziecie mieć już pare konkretnych ścianek za sobą to chyba kolejna nie zrobi Wam róznicy;)
k4r3l
| 19:50 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj No, to już mniej więcej wiem co czeka nas w czerwcu podczas tripu dookoła Babiej ;)
ventoux
| 19:04 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj :)
devilek
| 18:29 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Twoje wyjazdy, zawsze mi imponowały ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dmree