avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Rower:

Słoneczny wiosenny dzień spowodował,

Niedziela, 30 marca 2008 · dodano: 30.03.2008 | Komentarze 1

Słoneczny wiosenny dzień spowodował, że naszła mnie dziś ochota na śląskie "góry" i "mazury". Było jezioro Świerklaniec, było Chechło, był też Rogożnik, w miedzyczasie były też i liczne podjazdy na okolicznych wzgórzach, tego dnia nieco wichrowych wzgórzach! To przed czym dziś nie można było przejść(przejechać) obojętnie to niestety ludzkie watahy, które już na dobre opanowały parki! Trzeba będzie przez jakiś czas omijać te miejsca przynajmniej do momentu jak nie przeniosą się nad zbiorniki wodne!

Trasa: Batory-WPKiW-Michałkowice-Dobieszowice-Świerklaniec-jez.Chechło-Niezdara-Sączów-Sadowie-Góra Siewierska-Rogożnik-Wojkowice-Bańgów-Siemianowice Śl.-Batory