avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

h km/h:

Przez Góry Łużyckie do "Czeskiej Szwajcarii"

Środa, 23 maja 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 2

Piątego dnia wyprawy opuściłem Góry Izerskie i ruszyłem dalej na zachód w stronę granicy polsko-niemiecko-czeskiej. Celem na dzisiaj było dotarcie w rejon Parku Narodowego "Czeska Szwajacaria" .
Na początku dnia przjeżdzam przez rejon Bogatynii, gdzie czuje się niemal jak w domu, tereny są tutaj typowo przemysłowe... ogromne wrażenie robiła tu na mnie kopalnia odkrywkowa. Potem jednak wracają klimaty górskie bo już po wyjeżdzie z Żytawy niemieckiego miasteczka przygranicznego na horyzoncie zaczynają majaczyć Góry Łużyckie do których wjeżdzam już po stronie czeskiej. Drogi standardowo jak to w czeskich górach malowniczo poprowadzone, same góry dość charakterystyczne przypominają trochę zalesione wulkany. Nie są jednak zbyt rozległe więc dosyć szybko je przejeżdzam by dotrzeć do krainy, która była dziś celem a którą mam w planie jutro zwiedzać. Nocleg zanajduje w Jetrichowicach na kempingu, a jeszcze wieczorem robię mały objazd po okolicy nabierajac przekonania, że jutrzejszy dzień będzie piękny...