avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

h km/h:

Skalne miasto i dojazd w Góry Izerskie

Poniedziałek, 21 maja 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Trzeciego dnia wszystko co najlepsze miało miejsce rano i wieczorem.
Bo zacząłem od wizyty w skalnym mieście w Ardspach gdzie można podziwiać prawdziwe skalne cuda stworzone przez naturę a kończyłem w Świeradowie Zdroju gdzie już na lekko bez wszystkich bagaży wjeżdzałem na Stóg Izerski. Trzeba przyznać, że podjazd należy do jednych z najtrudniejszych na jakie dotychczas wjeżdzałem, trochę przypomina swoją stromizną podjazd na Martinskie Hole w Małej Fatrze z tym, że jest dużo krótszy. W każdym razie to wieczorne doświadczenie trochę zburzyło moje wyobrażenie o górach Izerskich jako o tych mających łagodne zbocza.
W miedzyczasie przejeżdzałem też podnóżem Karkonoszy co było chyba najgorszym momentem całej wyprawy, bo ruch samochodowy w okolicach Kowar, Karpacza i w stronę Szklarskiej Poręby był nie do zniesienia i nawet piękne widoki na majestatyczne Karkonosze i Śnieżkę tego nie rekompensowały.
Nocleg a właściwie dwa spędzam w Świeradowie na kwaterze wszystko po to by jutro bez bagaży móc odkryć rowerową krainę za jaką uważa się Góry Izerskie.