avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

h km/h:

Przez Jeseniki i Góry Orlickie

Niedziela, 20 maja 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Drugi dzień wyprawy zaczynam dość konkretnie: od podjazdu w rejon ruin zamku Rabsztejn. Samych ruin nie oglądam jednak bo kierując się doświadczeniami z innych takich miejsc w Jesenikach przypuszczam, że nie warto... pewnie parę kamieni na krzyż. Warto było jednak się męczyć dla widoków i pobycia w samym centrum tych pięknych gór... i dla zjazdu do Sumperka.
W Sumperku trochę pozwiedzałem miasto, zrobiłem zapasy i w drogę.
Tego dnia najbardziej nakręciłem się na przejazd jedną z najbardziej malowniczych dróg w Sudetach wzdłuż polsko-czeskiej granicy i Dzikiej Orlicy. Wszystko co najlepsze zaczęło się w Mladkovie podjazdem na przełećz Adam (730m) i trwało nieprzerwanie przez dobrych 30km do przejścia granicznego Orlickie Zahori-Mostowice. Pokręcona droga, zapomniane czeskie miejscowości, rozległe polany na których pasą się krowy jednym słowem sielanka.
W Polsce zawitałem jeszcze do Dusznik gdzie trochę odpocząłem i potwornie dziurawą drogą dostałem się na Lisią przełęcz w górach Stołowych. Potem już tylko zjazd na czeską stronę tych gór i nocleg na malowniczym kempingu w miejscowości Police nad Metuji.