avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Rower:

Po tym jak usłyszałem

Poniedziałek, 17 marca 2008 · dodano: 17.03.2008 | Komentarze 0

Po tym jak usłyszałem jaką pogodę na najbliższe dni szykuje nam Matka Natura, to musiałem dziś wyskoczyć. Nie była to wycieczka z tych dla ciała i duszy bo nie mogła. Wiatr, czarne chmury, od czasu do czasu kapiący deszcz to nie nastrajało. Dzisiaj to liczył się po prostu trening. Planowałem skończyć po 20 km ale coś za każdym razem, gdy już obierałem drogę powrotną mnie pchało dalej.
Dystans w sumie niewielki ale przy większej niż zwykle intensywności, średnia też nie robi wrażenia ale to już efekt jazdy po mieście. Generalnie chodziło o to by podtrzymać jako taką formę i cel osiągnięty. Teraz daję zimie swoje ostatnie pięć minut, a potem... a potem myślę, że się zacznie...:)

Trasa: Batory-Kochłowice-Stare Panewniki-Kochłowice-Bykowina-Świętochłowice-Chorzów-Batory-Klimzowiec-Batory