avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Rower:

Kolejna wieczorna terapia

Czwartek, 28 lutego 2008 · dodano: 28.02.2008 | Komentarze 1

Kolejna wieczorna terapia dla mej duszy i ciała. Dzisiaj naprawdę była potrzebna, nie zawsze działam tak jak chciałbym i jak powinienem, za pózno to do mnie dociera a wyrzuty sumienia i niezdrowe emocje niestety pozostają:/ Ale na szczęście to już za mną, wysiłek fizyczny pomógł:)
Teraz kilka dni prawdopodobnie bez roweru, za to z ogromną dawką innego rodzaju emocji! Wielkie Derby!!!
Tak naprawdę żyję tym spotkaniem już od miesięcy, szykuję się niezwykłe wydarzenie, przy pełnych trybunach zagrają godni siebie rywale, wszystko mam nadzieję w fantastycznej atmosferze:)

Ruchu Chorzów kocham Cię!
Tobie oddam serce swe!
Serce moje jedyne!
Oddam mojej drużynie!

Trasa: Chorzów Batory-WPKiW-Bytków-Siemianowice Śl.-Dąbrówka Mała-Milowice-Czeladż-Wojkowice-Piekary Śl.-Bytom-Chorzów-Chorzów Batory