avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Rower:

Koniec kolejnego styczniowego

Piątek, 25 stycznia 2008 · dodano: 25.01.2008 | Komentarze 2

Koniec kolejnego styczniowego tygodnia i coraz wiecej we mnie optymizmu. Rozpocząłem od wizyty na stacji by dopompować koło. Było troche śmiesznie, spotkałem tam człowieka, który gdy tylko zobaczył na ile ustawiłem kompresor to aż się za głowę chwycił "Panie co pan chcesz się z autami scigać, panu to koło za chwilę eksploduje!" He he pomyślałem sobie gosć żartuje, przeciez to tylko jeden Bar wiecej niż norma na oponie. Niezrażony niczym zaczynam pompować...jeszcze tylko porozumiewawcze spojrzenie na gościa by mu uświadomić, że wszystko pod kontrolą... ale co jest... gościa nie ma! Hmm dało mi to trochę do myślenia i spasowałem jednak... dzięki temu chyba nic mi nie jest:) Póżniej była sama przyjemność czyli wieczorna jazda po śląskich drogach. Na koniec trafił się jeszcze dziwny osobnik, który wyskoczył na drogę chcąc mnie wystraszyć jak domniemam, żałosny był, wiec tylko się uśmiałem:)

Trasa: Chorzów Batory-Kochłowice-Panewniki-Ligota-Katowice-Zawodzie-Dąbrówka Mała-Siemianowice Śl.-Michałkowice-Chorzów Stary-Chorzów Batory