avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Rower:

Miałem dziś wielką ochotę wsiąść

Poniedziałek, 21 stycznia 2008 · dodano: 21.01.2008 | Komentarze 4

Miałem dziś wielką ochotę wsiąść na rower, założyć słuchawki na uszy i poprostu oderwać się od rzeczywistości. Prawie się udało... prawie bo po 10 km sielanka się skończyła, poczułem charakterystyczne "bujanie" i niestety trzeba było skapitulować:(

Trasa: Chorzów Batory-Kochłowice-Bykowina-Wirek-Bielszowice-Nowy Bytom-Zgoda-Chorzów Batory

vanhelsing
| 20:34 środa, 23 stycznia 2008 | linkuj aa no to rzeczywiscie nieprzyjemna rzecz:P ja wtedy czuje ze mi sie ciezko jedzie po prostu:P
djk71
| 00:37 wtorek, 22 stycznia 2008 | linkuj To dobre określenie, miałem ostatnio tę nieprzyjemnosć :(
ventoux
| 23:26 poniedziałek, 21 stycznia 2008 | linkuj bujanie czyli moment w którym wyczuwasz że dzieje się coś niedobrego, innymi słowy złapałeś gumę w tylnim kole:)
vanhelsing
| 21:07 poniedziałek, 21 stycznia 2008 | linkuj jakie bujanie? :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nyidr