avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Rower:

Dzień wolny od pracy, wiec

Czwartek, 10 stycznia 2008 · dodano: 10.01.2008 | Komentarze 1

Dzień wolny od pracy, wiec okazja by swe noworoczne postanowienia przemienić w czyn. Nie jestem zimowym bikerem, nie lubię chłodu, nie lubię wilgoci ale najbardziej zimą nie lubię kierowców innych pojazdów i to już nawet nie chodzi o to, że oni nie akceptują rowerzystów na drodze, ale o to, że wielu z nich to jacyś dewianci którym sprawia po prostu radość gdy kogoś mogą "obtrąbić". Ile sie jeszcze przy tym napocą, nawywijają rękami, nakrzyczą, no poprostu mi ich żal czasem:) Taki jeden to miał chyba dziś ochotę na bliższe poznanie, ale w ostatniej chwili zrezygnował (nie przypadłem do gustu pewnie:). W sumie fajnie było tylko szaro buro jak to zimą.

Trasa: Chorzów Batory-Kochłowice-Panewniki-Piotrowice-Stare Panewniki-Chorzów Batory