avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Rower:

Liga okręgowa "fussball spiel"

Sobota, 29 maja 2010 · dodano: 31.05.2010 | Komentarze 0

Przejeżdzając przez Lędziny coś mnie podkusiło by zajrzeć do miejscowego kompleksu sportowego... i był to świetny pomysł bo na miejscowym "estadio" załapałem się na mecz ligi okręgowej: MKS Lędziny-Leśnik Kobiór! Długo się nie wahałem czy zostać, mistrzostwa przecież za pasem, trzeba psychicznie się do nich przygotowywać:)
Chłopakom ambicji odmówić nie można bo naprawde się starali, ale generalnie był to piłkarski folklor i bardziej bawił niż emocjonował. W przerwie opuściłem Lędziny i przez Lasy Murckowskie udałem się w strone WPKiW co by zdązyć się jeszcze zapisać na jutrzejsze zawody w parku.