avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

h km/h:
Rower:

Przełęcz Karkonoska

Piątek, 17 lipca 2009 · dodano: 25.07.2009 | Komentarze 0

Nasłuchałem się opowieści o tej przełeczy i jej trudnościach i w towarzystwie "Zosii-rowerzystki od święta" postanowiłem zmierzyć się z jej legendą.
Było potwornie ciężko, na siodełku dotarliśmy tylko do Przesieki, potem nawet podchodzenie sprawiało problem. Dołującym zdarzeniem było spotkanie turystów którzy słysząc, że chcemy dotrzeć do schroniska na przełeczy zyczyli nam powodzenia i niedowierzali, że zrobimy to przed zmrokiem! Charakterystyczne przy podjeżdzaniu(podchodzeniu) na tą przełecz są napisy na asfalcie, informują m.in. o odległosci jaka dzieli od szczytu, w końcowej fazie to już na nic się tak nie czekało jak tylko na te napisy:) Wiele jeszcze się działo po drodze ale nie o wszystkim nalezy mówić, cel ostatecznie osiągneliśmy po zmroku, zmęczeni fizycznie i psychicznie ale dumni!