avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

h km/h:
Rower:

Chorzów-Kraków

Wtorek, 14 lipca 2009 · dodano: 25.07.2009 | Komentarze 0

Jak co roku klasyk do Krakowa... tym razem Garbem Tenczyńskim.
Lasami do Chrzanowa gdzie przebijanie się przez miasto było najgorszym fragmentem wycieczki, potem w kierunku Bolęcina, skąd zaczynał się podjazd aż do ruin zamku Tęczyn. Karkołomny zjazd a własciwie zejście i leśnymi ściezkami rowerowymi dojazd do doliny Sanki, gdzie próbowałem odnależć Żródło w Zimnym Dole, jednakże koryto rzeczki w jej górnym fragmencie było wyschniete:( Doliną Mnikowską wyjechałem na coś w rodzaju rozległej doliny z której widac było juz Las Wolski i Klasztor Kamedułów. W miedzyczasie chciałem zaznać kąpieli w zalewie Kryspinów, opłata za korzystanie z tej przyjemności odstraszyła mnie jednak skutecznie i po krótkiej przerwie wyruszyłem na odkrywanie Lasu Wolskiego. Miejsce to okazało się niezwykle ciekawe i tajemnicze, leśnymi podjazdami-singletrackami dostałem się w oklice malowniczo położonego zoo, skąd zjazd niezwykle szybki i z panoramą Krakowa przysporzył niezapomnianych wrażeń. Kraków nie wymaga komentarza, powrót cugiem.