avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Sudety dz.1

Czwartek, 23 kwietnia 2015 · dodano: 04.05.2015 | Komentarze 0

Cztery dni wolnego, niezła pogoda, czyli czas na wiosenną wyprawę po górach... Planowałem początkowo dojechać tam na rowerze, ale, że wiatr nie był tego dnia sprzyjający wspomogłem się kolejami i start nastąpił w Oławie.
Pierwszego dnia chciałem zahaczyć o Śleżę i pokręcić się nieco po Górach Sowich w których poza pięknymi krajobrazami jest jeszcze wiele innych różnego rodzaju atrakcji: zamek Grodno, jezioro Bystrzyckie, podziemne miasta.
Nocleg nie przypadkowo wyznaczyłem sobie w Andrzejówce (która została wybrana w ostatnim rankingu N.P.M najlepszym schroniskiem w Polsce) chcąc się przekonać czy te wszystkie oceny o tym miejscu nie są na wyrost.