avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

h km/h:

Przełom Dunajca i Strbske Pleso

Czwartek, 24 lipca 2014 · dodano: 01.09.2014 | Komentarze 0

Będąc w Pieninach na rowerze nie sposób pominąć pięknej trasy jaką oferuje przełom Dunajca. Po wizycie w Szczawnicy i powrotnym przejeżdzie tą piękną ścieżką zaczynam kierować się w stronę słowackich Tatr.
Po drodze czeka na mnie jeszcze wspinaczka na Magurske Sedlo (949m). Na przełęczy w czasie przerwy dosiada się pewien Słowak, który okazuje się być prawdziwym darem losu... dzięki narzędziom które posiada udaje mi się w końcu wyeliminować wyjątkową upierdliwą usterkę w rowerze polegającą na nieustannym cykaniu w pedałach.
Za przełęczą normalnie powinny pojawić się Tatry ale, że na niebie mnóstwo nisko zawieszonych chmur to widzę je tylko oczami wyobrażni.
Jadę jeszcze malowniczą Cestą Svobody przez tatrzańskie miejscowości by po długim zjeżdzie ze Strbskiego Plesa rozbić się na ładnie rozlokowanym w lesie kempingu przed Liptowskim Hradokiem.
Ścieżka wzdłuż przełomu Dunajca © ventoux
Widoki z Magurskiego siodła © ventoux
Tatry schowane w chmurach © ventoux