avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

h km/h:

Lewocza i dojazd w Pieniny

Środa, 23 lipca 2014 · dodano: 31.08.2014 | Komentarze 0

Dziś opuszczam Słowackie Rudawy by odwiedzić dwa ładne słowackie miasta: Spisska Nova Ves i Lewocza. Kieruje się na północ w stronę Pienin. Po drodze poza wspomnianymi ładnymi miasteczkami poznaje kolejne słowackie pasmo górskie jakim są Góry Lewockie. Nie są to wybitnie wysokie góry ale praktycznie wszystkie podjazdy jakie tam zaliczam są potwornie strome. Na jednym ze zjazdów spokojnie rozpędzam się do 80km/h co jak na tak ostrożnego zjazdowca jak ja jest niemal szaleństwem. Cała droga w Pieniny usiana jest praktycznie takimi stromymi ściankami, sama końcówka do Czerwonego Klasztoru to jednak już elegancki długi zjazd. Nocuję po polskiej stronie na kempingu w Sromowcach.