avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Olsztyn i jurajskie zamki

Czwartek, 17 kwietnia 2014 · dodano: 22.04.2014 | Komentarze 3

Kolejny już w tym roku wyjazd na Jurę, tym razem nastawiony głównie na zwiedzaniu tego z czego najbardziej Jura słynie czyli zamków na Szlaku Orlich Gniazd. Trasa w wiekszości prowadziła czerwonym szlakiem rowerowym co kilka razy kończyło się niestety walką z piachem... na szczęście była też okazja poznać kolejny odcinek nowych asfaltowych ścieżek w okolicach Żarek a tam jazda była elegancka... no może poza momentem spotkania z kobietą w samochodzie, która najwyraźniej nie robiła sobie nic z zakazu jak i rowerzystów na ścieżce!
Przy zamku w Ogrodzieńcu © ventoux

Zamek w Bobolicach © ventoux

Ruiny zamku w Mirowie © ventoux

Na koniec został zamek w Olsztynie © ventoux

Olsztyn © ventoux
Kategoria >200km

gizmo201
| 05:13 środa, 23 kwietnia 2014 | linkuj Chętnie się doczepie jak nie gryziesz :P
ventoux
| 20:51 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj Ja z takich dalekobieżnych jednodniowych tras robionych z domu mam w planach w tym roku Pradziada i Ołomuniec.
gizmo201
| 19:34 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj Dzx za wypad wspólny, mnie kręcą 2 cele Wrocław i Warszawa do zrobienia

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa inieo