avatar Ten blog rowerowy prowadzi ventoux z miasteczka Chorzów. Mam przejechane 111010.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.05 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy ventoux.bikestats.pl

Rower:

Do Krakowa...Początek

Wtorek, 24 czerwca 2008 · dodano: 27.06.2008 | Komentarze 0

Do Krakowa...
Początek znanymi i ujeżdzonymi drogami, przez Jaworzno, Bukowno i Olkusz.
Za Olkuszem wybrałem drogę na Skałę, droga nie tylko świetnej jakości ale i niezwykle malownicza i widokowa. Po drodze mnóstwo typowo jurajskich wapieni no i Pieskowa Skała z jej atrakcjami. Następnie zjazd na Ojców, gdzie doliną Prądnika zbliżałem się do celu podróży. Jeszcze tylko wyjazd na niezwykle szybką wojewódzką prowadzącą ze Skały i w oddali już Kraków!
O Krakowie mogę powiedzieć, że to piękne miasto:)

Jako, że jakby przy okazji tej wycieczki chciałem przekroczyć barierę 200 km to droga powrotna też na siodełku. Tym razem postawiłem na wygodę i chciałem wrócić szybko wojewódzką przez Alwernię i Chełmek. Dojechałem i tylko, załuję po tej wyprawie, że nie będzie Jura Maratonu w tym roku.

Batory-Giszowiec-Mysłowice-Jaworzno-Bukowno-Olkusz-Kosmołów-Sułoszowa-Pieskowa Skała-Ojców-Korzkiew-Trojanowice-Zielonki-Kraków-Kryspinów-Kaszów-Brodła-Alwernia-Kwaczała-Babice-Żarki-Chełmek-Chełm Śl.-Imielin-Lędziny-Wesoła-Murcki-Batory